Toimitus- ja palautuskäytäntö

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuotesivuilla sekä tuote-esittelyissä. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Toimitusmaksu

Kaikki toimitukset ovat ilmaisia.

Toimitusaika ja tavarantoimittaja

Tuotteet toimitetaan asiakkaalle suoraan varastolta. Tavallinen toimitusaika on 7-30 arkipäivää tuotteesta riippuen. Toimituksista on saatavilla seurantakoodi, joten paketin kulkua on helppo seurata. Paketit toimitetaan pääsääntöisesti lähimpään Postin noutopisteeseen.

Tavarantoimittajana toimii muun muassa Amazon, AliExpress, BigBuy, Temu ja DHGate.

Tuotteen palautusoikeus

Tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. 14 vuorokautta lasketaan siitä kun asiakas on vastaanottanut paketin. Tuotteen pitää olla käyttämätön. 

Palautuksista ja reklamaatioista vastaa Theriankauppa. 

Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen toiseen, lähetämme korvaavan tuotteen heti kun palautettu tuote on saapunut meille. 
 
Asiakas vastaa palautuksen postimaksusta. Palautuksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 
 
Ohjeet palautusta tai vaihtoa varten tulee pyytää sähköpostitse info@theriankauppa.fi

 

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen sähköpostitse asiakaspalveluumme ja voit palauttaa tuotteen ilman postikuluja annettujen ohjeiden mukaisesti. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Reklamaatiot tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

  • Asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

  • Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). 

Kaikissa toimituksiin ja palautuksiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä meihin sähköpostitse: info@theriankauppa.fi